Tävling imorrn men inte för mig.

I morgon ska pappa Hufvudsta ridklubb och tävla Money. Först ska han starta clear round på 90 cm och sen A:0/A:0 som är 95 cm.

I morgon i stallet antar jag att jag kommer vara den som ser till att allt är klart... Pappa är lixom inte så van och jag tror han missar något för när han hänger med mig så går han och sätter sig med några andra föräldrar och fikar sen får jag klara mig så gott jag kan själv.

Så i morgon blir det en tidig morgon för första start är kl. 8.00 och pappa startar som nummer 15 i första klassen. Men som tur är det nära stallet så det blir inte så lång restid.
Anna ska också med tror jag och hjälpa pappa för Jakob kunde inte. Men dom 2 är lika bra så bara att någon hänger med gör stor skillnad ;)
För mig har det aldrig gått så bra som det har gått när Jakob har varit med och pappa behöver någon som han litar på. Tyvärr har Anna inte kunnat vara med tidigare.

Men det blir kul att pappa ska tävla sin andra lokala och sin första på bortaplan. Så vi får önska honom lycka till nu :)




hej då / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0