Svar på kommentar

Sv;  Det betyder väldigt mycket för mig den storyn så tyvärr vill jag inte dela den med er, ännu. Men någon gång kanske den kommer.
Nobel kom ner till Malin i Skåne 1999 då inga på Fredriksbergs stuteri kunde rida in honom.
Malin flög av Nobel många gånger när hon bra hängde på honom. Sen så har han mössa för att hon trodde att det kunde vara ljuden runt omkring. Då blev det bättre men hon flög i backen ändå.
Den här delen slutade med att hon red Nobel i boxen för han kändes sig trygg där och då satt hon kvar ;)
Smart tycker jag och modigt.
Är inte förvånad att Nobel var sån som jag uppfattade det ;) Tycker Malin verkligen var duktig som orkade och inte gav upp.


Kommentarer
Postat av: Molly

Klart du får :D <3

2011-05-05 @ 09:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0