Stress

Nu får jag skärpa mig, jag vet att jag inte har bloggat alls bra på sistånde men just nu har jag det ganska stressigt.
Som ni kanske vet så bor jag i Danmark och går i en internationell skola, då man får betyg redan i 6:an. Därför så är jag lite stressad för slut proven som kommer snart och så har vi väldigt mycket läxor. Det är också att Mamma är mycket i sverige nu och jobbar och resar lite över allt, så jag tar allt ansvar för Rascal när hon inte är hemma. Sen så är allt annat som dyker upp i mitt liv som måste göras.
Säger inte att jag har det stressigare än ngon annan, jag säger bara hur jag känner. 
 
Jag försöker blogga så gott jag kan, men läxor och Rascal går före såklart.



/  Julia

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: hon har haft kotledsinflammation på båda fram, men nu så ska det vara borta! :)

2011-05-13 @ 21:42:26
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0