Låååångt inne i mig finns en blondin

Bara så ni vet tycker inte jag att blondiner är dumma eller nått men man säger ju det så ni fattar ;)

Jag är inte alltid så smart och jag börjar bli mer korkad.

Idag i skolan så började det på matten med att vi skulle räkna. Eftersom jag var klar fick jag extra uppgifter. Skulle räkna olika tal som jag räknade för en vecka sen men har redan glömt bort hur man gjorde. Känns bra när vi snart har prov på såna tal.

Sen skulle jag spotta ut tuggummit jag hade och så spottade jag men glömde öppna munnen... Alla börja skratta såklart och jag med ;)

I stallet så skulle jag sitta av idag så "fastnade" jag på vägen ner så fick kravla mig upp igen och sen göra om det.

Ja, jag tänker inte alltid och det är säkert mycket mer jag har gjort idag som jag inte tänkte på men alla andra tänkte på. Men dom i klassen tycker nog att det är typiskt Elin saker att göra. Och tro inte jag är helt dum nu för det är jag inte :)

 



Tycker ni att jag har blont hår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0