Reslutat från klubbtävlingen

Idag så var Felicia med ett tag men sen behövde hon åka vidare till nästa stall och hjälpa till.

100 cm: Nobel kändes inte så framåt när vi kom in på banan. Han stod emot lite. Vägrade på första hindret men då blev jag arg på honom för första hindret är inte bra att vägra på! Sen kändes det som att jag pressade honom och i slutet fick han lite egen fart. Är nöjd ändå :)















80 cm: Jag hoppade inte fram något för det var alldeles för rörigt i ridhuset tyckte jag. Men red lite dressyr ute på banan.
På banan sen så startade jag utomtävlan men fick ändå rida omhoppningen. Jag startade utom tävlan för jag redan hade tävla en klass innan.
Det gick bra, rev tyävrr sista hindret i omhoppningen men Nobel blir slarvig när det är lågt och så är det ;)







 


80 cm, pappa: Det gick bra för honom. Han tyckte att det känds jättebra men sista hindret i grunden kom Money i "mellan" galopp och vägrade. Så pappa flög av idag igen. Men han är ändå jättenöjd över rundan och tyckte allt kändes bra tills sista hindret.
Men han satt upp igen och hoppad det så allt gick bra :)















Sen hoppade pappa 60 cm också men det missade jag. Då blev han dubbelnolla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0