Gräs och hopppning

Åkte till stallet idag vid 17.00. Började med att göra i ordning allt sen så gick vi ut i skogen eller till en äng så hästarna fick beta. Dom har ju inget gräs i hagen så vi försöker gå ut med dom varje dag ;) Tog massa bilder för jag hade med kameran men inga blev så bra för hästarna ville ju bara äta.







Sen fixade vi ordning hästarna och red till ridhuset. Hade hopplektion för Jakob. Det gick jättebra för både mig och pappa tycker jag. Vi hoppade lite hit och dit, fram och tillbaka. Sen övade vi på att flytta dom för skänkeln och lite sånt. Slutade med att hoppa lite om hoppning svängar vilket faktiskt gick väldigt bra enligt mig :)




Gammla bilder

Nu ska jag ta det lugnt för i morgon ska vi också hoppa för Anna.
Ska be att få hoppa lite högre då eftersom det var mest teknik idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0