Fredag den 13:e

Dagen började bra med att min kedja hoppade innan jag ens hann cykla iväg till skolan. Hanna ringer 15 minuter innan vi börjar och säger att hon kommer snart. Jag fixar kedjan och när det är 10 minuter innan vi börjar så cyklar jag hem till Hanna för att stressa henne lite ;) Det tar väl en kvart att cykla till skolan sen låsa cykeln hämtar böcker och allt så totalt tar allt 20 minuter innan man är i klassrummet. Sen cyklade vi iväg men då behövde Hanna ha ett lås till cykeln så hon cyklade hem igen. Kom tillsist fram och sprang. Som tur va så var även Johan och Philip sena så gömde oss bakom dom lite.
Under lektionen trodde jag att jag skulle spy.
Sen var det J*vla NO-provet! Men det kändes ganska bra, tror jag klarade det bra :D
Sen fick jag åka hem, så nu är jag hemma. Det går magsjuka i skolan och eftersom jag mår jätteilla så är det lika bra. Men hoppas det inte är något.



Missar träningen idag för Jakob :(

Känns bra at det är fredag den 13:e fast när jagahr haft 13 som nummer på tvälinagr och sånt har det alltid gått bra vad jag minns... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0