En ponny, En berättelse

Nu när jag kom hem från skolan öppnade jag min mejl och så hade jag fått en bland dom bästa mejlen jag någonsin har fått. Det var ett mejl från Malin som red in Nobel.
Först såg jag bara massa bilder på finaste Nobel.
Sen läste jag det hon skrev. Öppnade en fil och där i stod del 1 av Nobels story.
Den behåller jag för mig själv och så men några bilder kan ni allt få se ;)

    

 

Åå, han var och är så söt  ♥

Jag blev verkligen glad och Jessica med som direkt fick veta.
Ni förstår inte hur det är att få veta något om sin ponny som man inte vet och vi vet nästan inget om Nobel så minsta lilla och vi blir jätteglad.


Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack för ditt grattis till vinsten <3

2011-05-02 @ 21:32:01
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla publicera delarna på bloggen

2011-05-03 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0