en bra dag med lite otur

Idag har det varit en helt okej dag i skolan. Först prov som gick dåligt, tror jag. sen No, engelska och matte allt gick bra. På matten så gjorde jag inget för jag var klar med allt.
På lunchen var vi i uppehållsrummet. Spelade pingis. Jag och Linn försökte vinna över alla killar. Efter ett tag var alla imot mig för jag tog ut dom... Killarna tar det på så stort allvar.
sen hade vi svenska och satt ut i solen och läste eller läraren tror att vi läste.
Syslöjden så satt jag och Hanna ute och skulle göra rmband av snören men det gick inte så bra så vi gav upp.

Den här skoldagen gjorde vi egetnligen inte så mycket som vi skulle göra.



Sen påväg hem så skjutsar jag nästan alltid Sara för hon har cykel det har inte jag. Jag kommer även jag snabbare hem då.
Idag hade vi otur. När vi cyklade så kom först en kompis till familjen åkande i bil och vinkade och i bilen efter kom en som är mammas bästakompis typ och tuta. Jättebra, vi cyklar utan hjälm och skjutsar! Får se vem som hinner skvallra först.
Skitsamma, jag kommer ändå fortsätta med det :)



Hej då / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0