Våren är på väg

Har kommit hem från skolan nu, ovanligt eller? Det kändes verkligen som våren är på väg idag men man vet ju aldrig med sverige för plötsligt när man vakanr en morgon är det 5 meter snö ute och iskallt. Får hoppas att våren kommer nu på riktig för jag orkar inte mera snö.
Har inga hästar att sköta idag heller vilket är ganska skönt då jag har NO-prov att plugga till. Tänkte dra planering för kommande dagar den här veckan ;)

Torsdag: Hoppträning på Såsta med Nobel. Försöka hinna kolla igenom No:n lite till provet.

Fredag: Rida (ut?) på Nobel. På kvällen hoppa Money. Kanske om jag hinner/orkar träffa dom andra tjejerna i klassen.

Lördag: Hoppträning för Anna på morgonen med Nobel och Jessica hoppar Money. Sen resten av dagen får vi se vad jag gör om jag gör något ens. Pappa och Jenny åker till london... 

Söndag: den dagen är lite oklar för mig. Men ska rida lektion för Jakob.   

Så det är min planering som jag ska försöka hålla.





hedsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0