utrustning jag har när jag rider på mig och hästen

Jag tänkte skriva om vad jag har för utrustning på mig och hästen när jag rider eller oftast har ;)

Då börjar jag med mig själv då:
En ridhjälm- Lamicell
Tröja, jacka och sånt
Ridbyxor- olika men mina favoriter är röda catago
Ridstövlar- Mountain horse
strumpor- olika
Spö- olika
Sporrar- vanliga ponnysporrar




Nu när jag gör till hästen tar jag det jag brukar ha på Nobel.

Så hästen=Nobel:
Träns- olika
Sadel- Stübben 
Schabrak- Olika
Benskydd fram & bak- oftast röda catago
Martingal (ibland)- hööks
Sadelgjord- olika
stigläder- ?
Stigbyglar- Intec
Skrittäcke- Olika

 

Så nu vet ni lite vad jag har oftast på mig och hästen.

hedsig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0