SÅ VAD HÄNDER IDAG?

GODMORGON!

IDAG SKA JAG...:

Äta frukost, klä på mig och sånt man gör på morgonen.


Åka till stallet, skritta ut med Rascal, släppa ut honom, göra hö påsar, fixa fodret och smörja och putsa tränset, sadeln, sadelgjorden och mina stövlar.

♦ Åka hem, ta det lite lungt, äta lunch, städa mitt rum, göra läxor och åka till stallet igen för att ta in min älskning.

♦ Chilla, äta middag, äta godis, se på film, va på datorn, skypa, blogga och sova.


  

DET KOMMER ETT TIDSINSTÄLLT UNDER DAGEN

/ JULIA =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var står rascal? :)

Har ni medryttare på honom eller behövs det inte? :)

2011-03-26 @ 11:44:54
Postat av: Hannah

Tack så mkt :) hihi..fina bilder :)

Kram Hannah

2011-03-26 @ 14:37:57
URL: http://ponnytjejen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0