Här är förklaringen....

Jag har inte bloggat på några dagar men jag var skit sjuk och mått piss, det är också därför jag har in kommenterat så mycket på era bloggar som läser våran blogg. Men i tisdags var det hoppträning och jag orkar inte skriva om det, jag tjafsa med typ mamma innan och sen så kom jag jätte sent till träningen och sen hann jag inte rida fram ordentligt och då gick det enligt mig dåligt för jag kände mig svag i armaran och kunde inte lixom reglera honom och då blir avstånd helt galet konstiga och då blir allt.......ja ni fattar. Sen efter lektionen hade jag as ont i huvudet, sen när jag kom hem bara låg jag i sängen och måde inte alls bra :( kunde inte äta något eller så. Sen så somnade jag ungefär klockan 7 och vaknade kl 11 och kräktes sen höll jag på så tills kl 5 på morgonen så jag sov inte något på hela natten. Sen på morgonen hade jag jätte hög feber och var helt skagig för jag hade inget i kroppen, så skulle jag gå till badrumet och då svimade jag för första gången i mitt 12 åriga liv, det var super läskigt, det var som jag sov och sen vaknade jag av att jag grät på golvet. Dessutom slog jag i rumpan ordeligt så jag kunde knappt röra mig. Sen resten av dagen igår låg jag bara i sängen och kollade upp i taket, jag orkade verkligen inte blogga eller va på datorn och det är ovanligt för jag är typ data beroende ;-) Men idag mår jag bättre jag har fått i mig en smörgås och så.  Vi får se om jag går till skolan imorgon. Men mamma har ridit Rascal så han mår bra.
 Kanske bloggar mer idag om jag orkar...

 Kram från en sjuk Julia :(


Kommentarer
Postat av: Tilda =)

Kryyya på dig gumman<3<3 måste skypa när du mår bättre! :)

puss<3

2011-03-10 @ 14:47:11
Postat av: Fridaa :)<3

stackars dig! krya <3

2011-03-10 @ 16:16:42
URL: http://fridawoxen.devote.se
Postat av: maddison

i hope you feel better soon! Nothing has happenend at school but i really miss you xx

2011-03-10 @ 21:05:27
URL: http://maddisonfairs.blogg.se/
Postat av: Klara

Stackarn! Krya på dej!:)<3

2011-03-10 @ 22:16:33
URL: http://khfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0