Tack...

Det blir säkert bra! Angel har också dåliga dagar och då e hon förjävlig rättare sagt! Alla har motgångar, första gångerna jag red Angel blev jag rätt ledsen för att hon inte gick som jag ville. Men nu har vi lärt känna varann lite. Och nu går det bra! Rascla hade sääkert en dålig dag! <33

Jag sa ju att det skulle gå bättre :D det kommer bara gå bättre och bättre! ;) Ni äger, du äger! kom ihåg det när du sitter på hästryggen! <3
jag har också haft såna perioder med fenix, det går över :) fäller han nu? för isåfall kan det vara smart att ge b-vitamin, det hjälper till vid pälsfälling och sättning, de kan ju bli lite trötta då :) prova det om han inte är normal vid nästa träning :)


I am sorry to hear you fell off but you rock so it does not matter! x

Tack Frida, Ida och Maddison för så fina kommentarer!



//JULIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0