Ridingen idag

Började med att jag gjorde i ordning det mesta i stallet till Money och Nobel sen tog jag in alla hästar. Gjorde i ordning Nobel lite snabbt. Han var väldigt blött efter snöregnet. Re ut barbacka på honom. började med att skrtta aktivt 15.25 minuter. Sen travade jag lite och sen red jag runt träden i skogen och fick Nobel att lyssna bra och mjuk i båda sidorna :)

Sen när jag kom tillbaka till stallet igen fixade jag resten i stallet och Nobel för natten. Pappa kom så åkte vi till Solna och kollade på när några hoppade.

Åkte tillbaka till stallet. Så gjorde jag i ordning Money och red iväg till ridhuset. Började att hoppa fram på lite små hinder och sen på kombinationen. Satte ihop allt till en bana där man både kunde ta små och stora vägar. Och sen hoppade vi en annan bana och så höjde hindrena. Det gick jättebra tycker jag för att jag har ju inte hoppat Money så mycket. Det var en där som tyckte att jag nästan hoppade Money bättre än Nobel. Jag är nöjd över hoppningen. Money kan blir stark och dra efter hindrena eller inte dra men kasta upp huvudet och springa så det är svårt att få tillbaka honom men på slutet gick det ganska bra att få honom "lugn" igen :) Bilden nedanför visar hur det kan se ut då.









film kommer kanske i morgon ;)

/ Elin



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder,

2011-03-19 @ 23:14:09
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0