Red ut

Åkte till stallet efter skolan som ni vet ;) I stallet gjorde jag först i ordning allt till Nobel. Jessica hade redan fixat allt till Money. Sen red jag ut med Nobel. Det var skönt men liiiite kallt. Sen hann det inte bli så mörkt när vi var ute så jag blev glad för jag gillar inte att rida runt själv när det är mörkt. Efter galoppsadlarna tycker jag att vanliga sadlar är hur osköna som helst så håller på att "vänja" mig med hoppsadel igen så blir inte barbacka på ett tag heller... Nej, jag behöver en galoppsadel helt enkelt att rida i :) Men i början av kursen tyckte jag att det var jätteoskönt med så korta stigläder man behövde ha men sen nu hatar jag att ha långa stigläder.
Hade "långa" stigläder


Hej då / Elin

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Tack.

Du menar väl inte att d e långa som du har på bilden? =D

2011-03-11 @ 21:15:16
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0