Nobel hade bråttom hem tror jag...

Igår red jag och pappa ut. Vi red över dom 2 broarna som går till Järva fältet. Det är en bit från stallet men det är så himla bra ridvägar på den sidan så det är värt det. Vi red runt där och hade skönt. Lite svårt att hitta men det är väldigt bra utmärkt med ridstigar och sånt. På vägen hem satt jag av för att fixa en sak och då slets sig Nobel och såklart sprang han hem... Money kastade sig efter i galopp men pappa fick stopp på honom innan första bron ;) Jag sprang och kom  ikapp pappa efter en stund. Sen fortsatte jag springa till stallet men gick ibland när jag ville vila. Det var ganska skönt att "vara ute och jogga". det är ganska långt där ifrån vi var till stallet men vad sak man göra lixom? Men jag märkte att jag inte har så dålig kondis som jag trodde... Men några i huset bredvid stallet hade sett Nobel komma in springande så dom tog in honom i stallet och tog av grejerna och så, det var verkligen jättesnällt :) Men det var ändå en skön ridtur innan. Och det var inte helt fel att springa heller fast jag föredrar att rida istället.




Hej då / Elin

Kommentarer
Postat av: julia

sv:tack elin <3

...fast det är den ju inte! ;)

2011-03-09 @ 20:55:59
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0