Skritta, klättra och lydnad

Hej,hej Julia här!♥
Idag red jag som sagt ut. Först skrittade jag ett varv runt galopp banan på ängen, sen jobbade jag mycket klättring upp och ner för backar. När jag klättrade uppför blev Rascal väldigt uttråkad och försökte galoppera hela tiden, de var lite jobbigt, så jag jobbade extra mycket med det tills han blev fin.
Jag klättrade ner för en jätte lerig backe, Rascal tyckte det var läskigt så han vägrade verkligen att gå, fast tillslut fick jag ner han =)
Jag jobbade honom väldigt mycket i aktiv skritt på en skogsväg efter den leriga backen. Då slappnade han av och blev jättefin! Red i ca en timme i bara skritt så det var nog bra för honom.
Rascal e verkligen min drömponny♥
även fast han e lite ouppfostrad, men de ska vi ta o fixa tillsammans!
Rascal:
- Jag vill äta grääs!!!
Julia:
- Nej Rascal, nu ska vi ta kort!
Rascal:
- Snälla, bara lite innan...
haha min roliga humor..not. ;-)

Jaja bjuder på 2 bilder från idag, pappa tog med mobilen.
ser lite spänd ut men det är typ för jag skulle börja prata.







Kommentarer
Postat av: julia

åhhh ni är så galet fina tsm <3



sv: Ha ha, jättekul julia! :(

jag är visst tjock så det så!



tack, fast det kommer inte gå bra :s <3

puss

2011-03-13 @ 00:35:33
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0