Jippi =D

Jaaaaaaaaa hovslagaren kom och Rascal fick två fin nya fötter höll jag på att säga. ;-) hann tyvär inte hoppa idag men det blir istället på torsdag för Malene som är ännu bättre tycker jag. =D men imorgon blir det dressyr lektion för Sören det ska väl bli roligt men det är mycker roligare med hoppning eller hur?? ;-) jaja haha skriver väldigt mycket jaja nu men jaja ;-) idag tog jag buusen somsagt till stallet Rascal blev skod jag gick och kollade på malcolm när han red och sen gick jag och mamma till stallet igen och tog Rascal till paddocken och släppte honom lös så han fick verkligen springa av sig. Han var så gulligt och trodde han var en riktig hingst, han hade sin svans uppe lixom överdrivet uppe och blåste upp sig som en riktig man och så frustade som vet inte vad eller han frustade inte han mer lixom, svårt att förklara. Såklart dog kamran så inga bilder. :(

Malcolm och Mini.




Kommentarer
Postat av: Heej

Kan inte ni ha frågestund?? skulle va roligt? :)

2011-03-16 @ 10:18:48
Postat av: Elin och Julia

SV till Heej; Vi har en frågestund längre ner som är ingång just nu och sen bloggsvaret om du vill ha svar snabbt ;) http://horzeriders.blogg.se/2011/march/fragestund.html#comment

2011-03-16 @ 15:43:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Hannah

hihi okeej :) Det beror på.. dressyren är roligast för att man får lite mer samspel mellan hästen och ryttaren..men hoppning är roligast och tävla i :)

Kram o Puss

Hannah

2011-03-17 @ 20:13:14
URL: http://ponnytjejen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0