Hörs på Måndag då

Nu har jag packat det mesta hoppas jag. Känns alltid som man glömmer något... Vi ska åka nattbuss till Kittelfjäll. Sen i morgon kommer vi fram på morgonen. Blir skidor hela dagarna sen. 

Nu undrar säkert några hur vi gör med hästarna men det är inga problem. Fredag och lördag sköter Anna dom och tror hennes syrra också rider en av hästarna. Sen på Söndag sköter mamma hästarna för hon åker inte med till fjällen.

Dit vi ska finns inget internet tror jag och mitt mobil sak funkar inte där. Men Julia sköter bloggen bra och jag kommer ju hem på Måndag igen. Blir nyttigt att leva utan mobil och dator några dagar.

För exakt ett år och en dag sen fick jag veta att jag hade diabetes och jag fick inte åka med. Då blev jag besviken för jag hade verkligen längtat! Men nu exakt ett år och 1 dag senare så gör vi ett nytt försök och hoppas det blir bättre den här gången.





Ha det bra och vi hör om några dagar :)

hedsig

Kommentarer
Postat av: Malin Nilsson

Hej! Jätte kul att se Nobel igen. Sökte på google och fan din fina sida. Jag var den som red in Nobel. En pojke som hade en tuff start i livet. Men tuff pojke som han klarade det. Så kul att se att han fungerar som ridponny. Men tänk vad åren går fort han är redan 17år. Vill du ha lite info om honom så hör gärna av dig. [email protected]. Han gick rakt in i min själ när han var hos mig. Och jag hoppas jag kan fortsätta att följa honom här.

MVH

Malin Nilsson

2011-03-25 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0