Helikoper

Vet att det här är en hästblogg men nu bör det inte häst utan skidor! :P Idag åkte vi först i dom " vanliga" backarna som inte är vanliga. Det är 47 nedfarter och 3 är pistade sen är det bara skog och sånt. Jag åker vilse då backarna går lite hit och dit och träd och allt finns som ni vet ;) sen hittade jag en lift och dom andra efter en liten utflykt i en backe jag ALDRIG vill åka igen. Efter lunch spelade vi kort och tog det lugnt och sen åkte vi helikopter till en topp men blev för mulet så hann bara 1 av 3 som vi hade tänkt ;) det har varit en rolig dag men nu måste jag göra mig i ordningför middagen. / Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag har inte gjort min design ;) det är alice: alicekoskela.blogg.se, som har gjort den!

Hon gör dom i photo shop :)

Men om ni vill ha en design av henne är det bara att beställa! för hon tycker det är jätte kul att göra designer och gör dom gratis ;)



Kram <3

2011-03-27 @ 12:54:22
Postat av: Ebba

kommentaren ovan var från mej! haha

2011-03-27 @ 12:54:47
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: NellieB

Fräckt me helikoptern. Vet du...ja har aldrig stått på skidor. E du duktig?

2011-03-27 @ 19:59:42
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0