hallå

Heeeej!! Förlåt för att jag har varit väldigt väldigt dålig på att uppdatera den här helgen, jag haft så himla mycket i skolan!! Har haft powepoint, prov och massa andra läxor....men då är det tur att man är 2 som bloggar. ;-) Och igår fick jag data förbud för jag behövde plugga. -.- Sååå förlåt. Ska skärpa mig!!! Igår (söndags) red mamma för jag hade mycket plugg och idag red mamma också. Men jag berättade aldrig om i lördags.....


Tog bussen till stallet solen sken och det var 10 grader..skönt va? Fixade med Rascal och gick ut till galopp banan.
Skrittade ett varv i aktiv skritt på långa tyglar, han var lite tittig men det gick bra. Efter ett varv i skritt tog jag ett varv i trav han var pigg och glad. Sedan fattade jag galopp, kortade och ökade men mest ökade jag. Bytte varv och galopperade runt, gud vad det var roligt! Han blev jätte svettig så travade lite. Gick in i paddocken och travade lite där. Skrittade av honom på långa tygla och efter det gick jag till stallet igen. Släppte ut honom i hagen och åkte hem. Maddison kom, satt på mig spring käderna och gick ut. Vi sprang ett tag, det var väl roligt. Sen drog vi och åt pizza. Gick hem plugga lite och sånt.



Nu ska jag chilla lite, blogga mera och kolla på ponnyakuten och solsidan.
 
/ Julia =D

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

Hey! Vill ni ha hjälp med eran bloggdesign? Fixar hela designer gratis just nu. Kommentera ett inlägg vid intresse :)

Gäller denna vecka.

Mvh!

2011-03-21 @ 19:47:23
URL: http://iaboestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0