Dom jag rider för

Jag tänkte berätta för er om dom jag har haft som ridlärare elelr några och sen dom jag rdier för nu ;)

Botti: Botti red jag för på Elfvik ridskola. Hon har jag har lärt mig väldigt mycket. Men nu är hon ridlärare och har flyttat sina hästar till stockholms Ridhus och då flyttade ju även mina kompisar från elfvik med. Därför åker jag dit
ibland. En film om Botti typ.



Linda: Linda hopptränar jag för nu på torsdagar på såsta gård. Hon är en bra ridlärare som man får göra många bra markarbete/hoppövningar med ;)

Jakob: Jakob rider jag för nu men har inte hunnit så ofta sista tiden. Han är en väldigt bra ridlärare som man lär sig massor av. Han hänger med på tävlingar och har även hängt med till Lindas träningar för att kolla. Så han är en super bra att rida för :)

Anna: Anna har ofta fullt upp så henne rider jag för så fort hon har tid. Jag har ridit för henne länge. Innan hade hon kurser och sånt på Elfvik ridskola när Botti var där ute. Utan henne hade Nobel aldrig varit så här duktig som han är. Hon har vekligen fått jobba hårt med både mig och Nobel! Hon är en av dom bästa ridlärarna jag har ridit för ;)

Nu vet ni lite mera om vilka jag ridit/rider för. Så ni hänger med i snacket :P

hedsig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0