Börjar att skriva om gårdagens hoppning

Vi åket till Såsta med hästarna. Det kändes konstigt att komma dit när det fortfarande var ljust! När vi hade lastat ut kom en vit häst fram till mig och sa hej och då sa jag hej för att vara artig. Men hon ryttaren bara "Elin, det är jag Frida" och jag tänkte " det är säkert någon som har varit med förut här på träningen" då det kommer och går folk då och då. Men sen kom jag på att det var Frida jag red med förut på Elfvik :) Mest för jag kände igen hästen... Det var kul att träffa henne igen och se hennes häst i verkligheten för har bara sett den i Klara filmen innan för den hästen är Star.

Sen hoppade vi. Nobel var duktig men det gick inte så bra i början. Vi övade på att rida lomhoppning och så utan att stressa eller så man skulle bara tänka på hur man red vägarna bra och sånt typ. Hoppade lågt i början och det gick verkligen inte bra! Sen höjde Linda så jag hoppade 90-110cm och då gick allt superbra :D Nobel flög och tyckte verkligen om det.  och jag med. Nobel hoppar alltid bättre om det är högre. Så jag var nöjd efter den rundan oh sen var lektionen klar ;)




Nu ska jag kolla filmerna och bilder från hoppningen med Money idag och sen kommer det upp.

Hej då / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0