Black Ocean <3

Idag så ville jag verkligen inte vakna men tillsist var jag tvungen. Då fick jag skynda mig. Idag hann jag mocka båda boxarna men pappa hjälpte mig lite... Sen fick jag rida hästen Turbaan. Han var verkligen seg i början men sen vaknade han till liv i galoppen och traven. Colin säger att han är riktigt snabb men det tror jag inte på :P Jens Fredricson stod och kollade på oss när vi red ett tag :) Kanske ska snacka med honom så han tipsar landslaget i hoppning om mig eller vad tror ni? aja.





På eftermiddan red jag Black Ocean som är min nya favvo i det här stallet. Jag gillar verkligen henne för hon är pigg och lite studsig ibland. Igår var det lite svårt för första gången att veta hur jag skulle hantera henne men idag gick det super bra till och med galoppen :) Fast ibland gick det lite snabbt men då fixade jag till det. Så nu vill jag bara rida henne och Money. Idag fick pappa rida Money ;)



I morgon kanske vi ska rida ut om det är lika fint väder som idag :D Annars så rider vi i ridhuset för att lära oss grunderna i galoppen. Men det är väldigt skönt att rida i ridhuseet ändå för annars hade nog inte någon av oss levt längre. OCh Black Ocean hade jag aldrig klarat av på banan då dom brukar vara värre. Men sen är det kurser på banan också ;) Hoppas det är bra väder i morgon så vi kan rida på isen.

hedsig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0