Lite om mig♥

♥Tja♥

Jag heter Julia och är en hästgalen 12 åring!♥
Jag fick min aldra första egna ponny i slutet av november 2010, han heter Rascal och är 10 år, han är en blandning mellan fjording och arab. Just nu går jättte bra för mig och Rasacl, vi har börjar lära känna varandra mer och mer, snart ska vi börja tävla lite smått.



Just nu så bor jag förtillfället i Danmark  för att min pappa jobbar här, men jag kommer hem till sommaren.

Fakta om mig:


Namn
: Julia.

Ålder
: 12 år.


Bor
: Just nu i Danmark, men i vanliga fall i Stockholm.


Favorit mat
: PANNKAKOR (såklart) ;-)


Familj
: Mamma, pappa, lillebror, storebror, Rascal och min hund Figo.

PUSS JULIA


Kommentarer
Postat av: maddison

this blog is really cool i like the layout and your pictures of rascal xoxo

2011-02-05 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0