Onsdag,torsdag och fredag

Onsdags:  Jag skulle ta bussen till stallet, hittade inte mitt buss kort så det tog ett tag sen tillslute hittade jag det sen satt jag och frös och väntade på bussen som kom efter typ ett år ;-) Så var väldigt stressad när jag kom till stallet!! Jag sprang till hagen och tog in honom, borstade snabbt och gjorde i ordning honom. Gick till ridhuset,  Sören stog och väntade han sa att jag skulle rida fram så skulle typ han göra något. Jag red fram han kändes ok, sen när Sören kom så började vi med lite volter öka och minska. Han blev verkligen super fin i slutet och jag var nöjd det enda var att jag ville göra mer saker på lektionen t.e.x skänkelvikning och sånt. Nästan varje vecka gör vi samma saker.



Torsdag: Då vare hoppning för Sören igen. Började hoppafram på ett lite kryss sen gjorde vi några övningar men det var tråkigt och typ efter 20 min var lektionen klar -.- Jag ville hoppa mera och så, Sören säger inte så mycket vad man ska göra!! Jag vill ha Malene hon är så bra, ska se om mamma kan ringa och kolla om jag kan börja hoppträna där istället tar ju bara 10 min att skritta dit. Annars var Rascal fin han var pigg och glad! =D

Fredag: Red dressyr han var fin lite jobbig i galoppen men dett gick bättre i slutet. Gick inte att rida så ordentligt för det är tävlingar just nu och dem andvänder 2 ridhus så det var smock fullt i det lilla dressyr ridhuset. Jag tror det var 15 st hästar eller något.



Kommentarer
Postat av: julia

sv: hej, jag vet inte riktigt om ja hinner, men får se, vilket tid ungefär isf? :)

när kommer du hem från semestern?

om du vinner så kommer ja inte lotta någon ny inom ett par dagar, för då vet jag ju redan att du är på skidsemester! ;) <3 <3 <3

2011-02-25 @ 23:49:45
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0