Alla ♥ Dag

 Igår red jag lite dressyr men han kändes seg och och jobbig i munnen. Efter jag hade ridit gick jag och mamma kollade tävlingar, Sofie Kroon från Sverige vann!! =D


Idag red mamma, jag var och kollade, Rascal var verkligen jätte fin.


Elin skrev ju 5 jätte snälla saker om mig , tack♥ Men då vill jag också såklart skriva det för det är ju alla ♥ dag och allt ;-)

5 SAKER OM ELIN!!♥

♥ Hon är väldigt rolig.

♥ Skrattar mycket!! =D

♥ Lyssnar på en när man pratar.

Snäll.

♥ Man har ALLTID något att prata om med Elin!!







Kommentarer
Postat av: Felicia

vilken söt header :)

är de era egna ponnyer?

2011-02-15 @ 13:29:07
URL: http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0