Det är inte bara Elin som ska......

...tävla i morgon, jag också ;-) Emma som jag red med på hoppkursen skulle tävla med sin ponny på söndag (imorgon) på Åstrup och då tänkte jag och Rascal också dra dit. Vi lixom amälda oss idag utan att vi hade tänkt på att vi inte har en transport än. Så i panik ringde vi runt till stallet men ingen ville hyra ut eller var dem upptagna....så vi kom på att statoil kanske hade någon transport och det hade dem. Så nu står en transport utan för mitt hus med en stor text där det står statoil. Jag ska iallafall hoppa LD (80 cm) och LC (90 cm).



Dansk jävlarna kan inte stava mitt namn jag heter JULIA inte JULIE ;-)

Kram Julie...hahah kanske ska börja kalla mig det.

Kommentarer
Postat av: Klara!

Lyckaa till!:D<3

2011-02-19 @ 22:45:53
URL: http://khfr.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. Tack!! =D Hur gick d för dej idag? <3

2011-02-20 @ 19:36:14
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0