Mina mål med Rascal

Jag och Elin fick en fråga på bloggsvaret om våra mål, så tänkte skriva ett inlägg om det.
Mina mål med Rascal 2011: Först vill jag att jag får rutin med Rascal, att vi blir ett team på tävlingar. Har ju bara tävlat en gång med honom. Vill också att jag och Rascal ska verkligen lita på varann till 100 %. Men mitt nål med hoppning är väl att starta LB (1 m) innan 2012 och om det går jätte bra så kanske vi hinner starta LA (110 cm), men vi får se vi får ta som det kommer. I dressyren så vill jag sarta LB där också även om jag hatar dressyr, men det är viktigt och nyttigt  både för mig och Rascal att tävla dressyr också. Men jag vill inte skynda mig och stressa på med tävlingar jag har ju 5 år med Rascal så det är chill ;-) Men jag vill inte heller säga vi ska tävla LB innan 2012 för tänk om det går jätte dåligt då kommer jag bara vara besviken.
Mina stora mål med Rascal: Det jag menar med mina stora mål med Rascal är att den tiden jag kommer ha honom vad jag vill nå, aja ni fattar säkert. Jag tycker det är väldigt svårt att säga jag kan ju säga att min tankar är ju helt crazy!! =D Jag vill starta MSVA tävla SM och baltic cup tävla internationellt och allt ;-) hahah skrattar åt mig själv när jag skriver det här. Men det är nog mer en dröm än ett mål. Men jag tror att jag får återkomma med mitt "stora mål". Vi får se vi tar det som det kommer som jag skrev innan.
// Julie ♥

Kommentarer
Postat av: julia

Ha ha. en dröm är det nog, skrev du.

Det klarar du inom 2 år! eller mindre till & med.

Du är grym julia! <3

2011-03-02 @ 16:57:40
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: NELLIE

Guuud va ni e fiiina gumman <33

Jag läser er blogg brudar..ba så ni vet <33



/ kramar nellie b

2011-03-04 @ 21:20:31
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0