Kall dag

Det var iskallt idag som ni kanske har märkt själv. Jessica ringde och sa att vattnet hade fryst i stallet i morse när hon var där. Både hinkarna och vattenkopparna! Eftersom jag var ledig så fick jag åka ut och ge hästarna lunch och byta plats på hästarna för Money och Nobel fick vara ute till typ 12.30 och sen skulle Loco och Cimone vara ute från 12.30 och framåt för att stallet inte ska frysa måste någon häst vara inne ;) Men blev ingen ridning idag. Tyckte det var för kallt för både mig och hästarna.








hedsig

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

SV: min häst står på Ekeby Säteri/Ekeby RS.

2011-02-14 @ 18:13:31
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0