En delad 5:e plats

Vr som sagt hästskötare idag till Jessica. Vi skulle åka 7.45 hemmifrån och kl. 7.40 kommer mamma in i mitt rum och frågar när jag ska gå upp. Men gjorde i ordning mig lite snabbt och kom iväg men lite senare än planerat. I stallet så släppte vi (jag och jonas) av Jessica och åkte vidare till Solna 8solna fältrittklubb) för att betala starten och sånt man måste göra ;) När vi kom tillbaka till stallet så hjälpte vi Jessica med Money och jag var så duktig och tvättade hans vita kota och svansen



Sen på ridksokolan red Jessica fram och jag satt och frös. Jag blev med mutad idag för jag åketr inte frivilligt till en dressyr tävling, tycker det är långtråkigt. Sen äntligen skulle hon starta :) Jag tycker det gick bra och Money var så fin. Han gjorde ett avbrott i galoppen tyvär och spattade runt en gång men sånt händer. Slutade med att Jessica och Linn som är medryttare på Loco delade en 5:e plats :)





Nobel fick vila idag så gjorde bara ordning allt i stallet till honom. Sen tyckte jag synd om honom när jag bara skötte om Money så stod och kelade med honom i hagen ett tag ♥



Jag skriver ett inlägg om stallet där vi står och sånt senare så ni hänger med.  

hedsig




Kommentarer
Postat av: Amanda

Money va så fin! (och är det annars oxå;))

2011-02-07 @ 17:19:38
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0