Bloggen presenterar: Elin

Hej!
Jag heter Elin och är 13 år. Jag bor i Stockholm. Jag har 2 storasystrar som heter jenny och Jessica men Jenny rider inte. Min pappa rider och mamma rider ibland. Sen har jag 2 små hundar som heter Tyson och Nico och ett marsvin som heter Fia ;) Jag har gått på ridskola sen jag var 6 år men innan red jag på andra sätt. Jag har älskat hästar så länge jag kan minnas och alltid drömt om egen häst. Jag är inte alls förtjust i dressyr men för att kunna komma långt i hoppningen måste man ju rida dressyr också! Jag satsar på hoppning och vill verkligen bli bra. Sen kör jag ponnygalopp när jag hinner med Nobel ;) Hästar är mitt liv. Nu har jag/familjen 2 egna hästar.


Jag

Fredrikbergs Nobel: Fredriksbergs Nobel kallas för Nobel och är 16 år. Han är en New forest och är 146 cm i mankhöjd. Han kom till oss 23 november och då hade vi honom på foder. Vi köpte honom i slutet av naj. När han kom så var han inte lätt och jag ramlade av hela tiden! Det tog 3 månader innan jag började hoppa honom från att han kom. Nu har vi fått några dubbelnollor i LD+5 och LC så den 20 februari ska vi debutera LB :)


Nobel

Red Money: Red Money kallas för Money och är 10 år. Han är ett engelskt fullblod är är ca 168 cm i mankhöjd. Han kom till oss den 2 januari 2010 och sen köpte vi honom i slutet av mars. Han är en gammal galoppör men fick sluta snabbt då han inte var tillräckligt bra. Nu tävlar min syrra Jessica dressyr på honom. Och pappa rider lite galopp och hoppar honom. Jag rider inte honom så ofta men har en bra kontakt med honom från marken ;) Money gör alltid sitt bästa när man rider och vill verkligen vara duktig ♥


Money

Nu har ni fått veta lite om mig.

Hej då

Ps. jag har även min egna blogg som heter http://fredriksbergsnobel.blogg.se/ där jag skriver om både hästarna och min vardag.


Kommentarer
Postat av: julia

jättefin blogg ni har tjejor ! :D <3

puss på er

2011-02-05 @ 20:41:06
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att ni skaffade en blogg tillsammans! Båda era bloggar är jättebra!



Jag vet inte om det är fel på min dator men headern kommer inte upp :(

2011-02-05 @ 20:56:46
URL: http://theponilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0