Det bästa/sämsta med min häst

Är sjuk idag :( Men ni vet kanske att många gör såna där scheman eller vad man ska kalla det som dom följer

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Jag orkar inte följa ett sånt men om jag inte har något att blogga om ibland så plockar jag ut något ;) Låter det bra?

Nu kör jag dag 2-Det bästa/sämsta med min häst.

Det bästa med Nobel är att han är pigg, glad och alltid snäll. Han bits eller sparkas inte och har aldrig gjort och kommer nog aldrig göra :)

Det sämsta är väl han är känslig för vilka som rider honom. Är han inte nöjd så kastar han av dom. HAn kan kasta av vem som helst bara om han vill... Sen så att Nobel inte alltid har respekt för den som står på marken.

Bästa med Money är att han alltid villl göra sitt bästa. Han försöker alltid göra rätt. Sen så är han jättekelig och vill hellre kela än äta.

Sämsta med Money är att han är sur när man ska sadla. Sen blir han så lätt skadad/sjuk.



hedsig



Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack så mycket! Det har ni med! :)

2011-02-07 @ 10:53:24
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0