Dagen ridpass

Åkte till stallet. Gjorde i ordning allt där och det gick ganska fort för mig och Felicica då vi hjälptes åt och pappa gjorde till Money. Sen så red vi iväg till ridhuset. Det tog lite tid för stigläder och sånt skulle fixas... I ridhuset gick det inte så bra först för mig. Jag visste inte riktigt hur jag skulle göra för att få Money att gå bra när jag inte rider honom så mycket. Men efter ett tag så var vi kompisar ;) Brukar vara så att jag börjar rida som jag rider Nobel men dom är helt olika tycker jag så man måste anpassa sig ganska mycket. Pappa la fram en upphöjd bom till mig så övade jag på att byta galopp över den. Efter ett tag gick det bättre och till sist så byte Money utan bommen utan problem ;) Felicia kollad jag inte på så mycket för jag koncentreade på Money mest.



´






Felicia och Nobel

Det kändes konstigt att inte rida Nobel själv och jag saknade att rida honom fast jag får det i morgon.

hedsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0