Tvättat den super duktiga hästen

Red lektion i morrse för Jakob.Det gick jättebra tycker jag :) Nobel var en duktig ponny idag och väldigt fin. Vi övade på formen antar jag och att Nobel skulle slappna av utan att dra upp huvudet. Men Nobel gick fint och Jakob sa att han aldrig har sett Nobel gå så fint. Jag känner att Anna har ridit till honom lite också ;)

Sen ryktade jag Nobel länge och hittade häst schampo i stallet som var sånt där spray schampo så tvättade Nobel också och han blev renare och allt damm försvann nästan ;) Sen smörjde in jag alla saker jag ska ha i morgon. Och sen ryktade jag Nobel lite emr och fixade hans hovar. Lite synd att han skulle ut i hagen sen men det visste jag om. Gjorde allt det där för pappa red lektion med Money och jag hade inget att göra. men nu är han lite renare :)


sover ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0