Bra träning & bra känsla

Tjaaaaaaaaaaa!!! Igår var det ju hoppträning det gick as bra. Det var jätte nyttiga och bra övningar både för mig & Rascal. Bland annat 3 kombination med  3 bommar i mellan hinderna och mycket bom övingar och avstånd mm. Först travade vi på några bommar det gick toppen han flöt på och så dock så måste jag rama in honom så han travar mitt på bommen.  Hoppade på bom, räcke, bom på en volt först gången gick det bra över hindret men när jag landade och behövde räta upp mig och svänga åt vänster så hann jag inte räta upp mig och allt blev bara konstigt, men andra gången och dem andra gångerna gick super. Sedan till 3 kombinationen med bommar i mellan, först hoppade jag jätte långt åt vänster nästan vid hinder stödet, samma där måste rama in, Julia och komma mitt på hindret. Andra försöket tänkte jag, nu ska jag komma i mitten, då blev det okej på första men på dem andra 2 hamnade jag till vänster. Blev så sur på mig själv, men som man brukar säga tredje gången gillt denna gång försökte jag hoppa åt höger för då blir det säkert i mitten och då blev det perfekt. Sedan hoppade vi banan och till la några andra hinder. Men det var en bra träning och jag hade en bra känsla. Som sagt var min fotograf (mamma)  ;)) på legoland med min brorsa såå inga bilder tyvärr.  Men ni för nöja er med en halv gammal bild.
/ Jaa vem kan det vara ????.....Julia ;)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0