ÄNTLIGEN SVENSKT GODIS

Bigitta som äger Osaka tog ut hästarna igår så jag fick sova ut riktigt länge, gött. =D Städade mitt rum för att vi skulle få gäster på kvällen från Sverige. =D Åt frukost och aa allt man gör på morgonen! ;) Jag och mamma åkte till stallet och tog in Osaka för hon får inte va för länge i hagen för hon är inte van med det. Vi mockade och fixade foder och allt sånt. Gick och hämtade Rascal och gjorde i ordning honom. Jag skrittade i skogen och klättrade lite det var jätte skönt väder ute. Rascal var jääätttteee piiiiggg och ville trava hela tiden. Jag som trodde han skulle vara trött från i lördags då jag red i 1 timme och 45 min. Borstade av honom och fixade med honom och sedan fick han gå in i boxen och äta sin middag.  



Åkte hem och då åt jag middag våra gäster från sverige kom och dem tog med sig ett as stort påskägg med SVENSKT GODIS i =D. Och stora klubbor!

 / Julia =))


Kommentarer
Postat av: Tilda :)

Julia sa att jag måste kommentera mer, så nu gör jag de trollet!! <3<3

Hoppas de svenska godiset smakade gott! :)

Puss

2011-04-18 @ 22:48:05
Postat av: Klara

Gud vad fin bild på dig och rascal!<3

2011-04-18 @ 23:44:54
URL: http://khfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0