Back on the dirt track

Idag var det skola ovanligt va? fast det var en ovanlig skol dag för vi var på ett ställe och klättra på väggar aa ni vet.. så här ---> . Jag var grym, kom upp till toppen.  vidare till Dennis, med Maya och Mikail. Va där några timmer. Gick hem, åkte vidare till stallet. Fixa lite med Rascal, ut på galoppbanan skritta lite. Travade ett varv, det var några hästar framför så han ökade som bara den i traven..gulligt♥ Galopperade han var as pigg men fick stopp på honom, jobbade på det jag gjord igår, öka och minska. Det gick bra när vi galopperade från stallet då hade jag någolund kontroll och kunde minska men när vi galopperade mot stallet blev det bara öka. ;)) Sen så hoppade jag en stock på teräng banan, var lite spänd först för har inte hoppat honom sen han stannade och höll på, när han var sjuk. Men han bjöd som bara den och hoppade kannon bra, avståndet blev också bra! känslan att hoppa igen med en sssåååå fiiiiiin ponny slår allt.
 Bild från igår! :P


/ Juuulllliiiiiaaa =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0