Slumområde, Notting Hill, Hemma

Nu är jag hemma igen i Sverige.

Igår i London så åkte först jag, Jessica, Jonas och Jenny till Jennys pratik. Studion låg i ett slumområde som var lite obehaglit... Men studion var fin och Jennys Chef var rolig och pratade hela tiden. När vi var klara där åkte vi till Notting Hill. det var mysigt och alla hus var färgglda ocg fina :)

Sen var det dags att åka hem så åkte till flygplatsen och ca kl. 1.30 kom vi hem till huset igår.





Nu ahr vi varit och hämtat hundarna hos våra kompisar och så gick jag och Tove som är barn i den familjen som passa hundarna ner på en äng nära oss där det finns agility saker. Nico och Tyson tyckte det var jättekul att få träna det igen. Förut gick jag på agilitykurser med dom nämligen ;)


En gammal bild men hoppa kan han :)

Nu ska jag till stallet.

namnsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0