Skitdag!!!

Börjar med att jag vaknar i tid och allt går så bra på morgonen. Hanna kommer vi går till skolan.
I skolan får jag inte upp mitt lås till skåpet. Sen får jag låna penna av Linn. Vi har matte diagnos och eftersom jag har varit sjuk hade jag inte kommit så långt och jag fatta inget. Så matten gick åt helvete.
Sen öppnar vi upp mitt skåp så ny har jag inget lås. Jag märker att jag har glömt svenska sakerna hemma. Mamma kommer med dom som tur är men missar en del av lektionen. Sen spårade jag ut totalt och orkade inte mer. Slutade med att jag satt och gjorde allt men inte i klassrummet för jag stod inte ut.

Nu har jag matte att räkna som kommer ta hela kvällen typ.

Låter som en bra va?

Det ända bra är att det har varit varmt fast jag har inte varit ute så mycket så det spelar ju ingen roll egentligen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0