Skandeborg...here we come

Har glömt att skriva att jag ska tävla imorgon, skandeborg heter stället. Ska bli super roligt. =D Har smörjt nu och fixat allt som behöver. Förra tävlingen så anmälde vi oss till LD och LC och då trodde vi att det var som i sverige 80 & 90, och sen när jag hoppade kändes det as lågt men då visade det sig att det var 70 & 80.  Så Dk och Sverige har anurlunda. Men imorgon ska jag hoppa LD & LD+ men i Danmark är det LC & LB1 (80 och 85) jaja blev det för komplicerat? ;). Vill inte hoppa för högt för han har ju varit sjuk och så.

Saker jag ska tänka på imorgon:

*Ha ett bra tempo.

* Rama in, komma på mitten av hindret.

* Vänta på Rascal.


 / Julia =))


Kommentarer
Postat av: Tilda <3

Lycka till älsk!! <3 kommer gå toppen! :)

2011-04-20 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0