Skagen

Igår morse var det rätt så stressigt för vi behövde åka till stallet och rida och släppa ut hästarna. Så jag och mamma åkte till stallet och red. Jag red lite dressyr i paddocken först var han lite jobbig och så men det var för jag höll på för mycket i handen, men när jag hade stilla hand så gick det super. =D Red inte jätte länge. Sen släppte ut kärleksparet, Rascal & Osaka. ;)) Åkte till stan och åt lunch med våra svenska gäster och sedan till Skagen (ett ställe i Danmark). Det tog ett tag att åka dit så vi kom dit ungefär vid 6 och sen bytte vi om och satt på oss "middags kläder". Vi gick till en fisk reasturang..blää. :P men det var en jätte cool lokal för det var sand på golvet. Vi gick hem och jag bloggade, ja ni vet om hoppträningen.
Rascals girlfriend♥
/ Julia =))

Kommentarer
Postat av: NellieB

Fisk e jue jättegott Julia.

2011-04-20 @ 20:07:03
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0