Poliser är läskiga

Idag så red jag först ut på Nobel. red ungefär samma sväng som igår. Red lite dressyr på ängen i parken. Nobel var jättefin. Det kom 2 poliser in och rastade sin hund och först såg det ut som dom skulle komma och säga till mig så jag blev lite rädd för dom men som tur va så sa dom bara hej och gick förbi :) Sen red jag hem.

Money tänkte jag rida samma sväng med men gick genom skogen förbi ridskolan istället för bilvägen för Money låtsas vara rädd för allt. Sen när vi skulle gå ner för en brant backen vägrade han och bakade in i ett träd så orkade inte bråka med honom för han kändes lite konstig i början av turen. Började rida hemåt och plötsligt började han halta jättemycket så stannade och provade att gå fram igen och då gick han helt normalt igen.. Men sen avr det inga mer problem med honom och han var inte halt när vi kollade i stallet så kan ju varit en sten eller något.





b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0