Planerna JUST NU

Kolla runt lite på tävlingsdatabasen som inte är så ovanligt.
Dom här tävlingarna har jag anmält mig till:



Den 17 april ska jag tävla Money 100 cm på hemmaplan och papa tävlar honom då 95 cm.
Den 1 maj är det LC och Mountain Horse Ponny Cup kval med Nobel.
Den 15 maj är det också Mountain Horse Ponny Cup kval och sen en regional LB med Nobel :)

Dom här tävlingarna som jag har rött runt sig vill jag åka på. Men det kan ju ändras efter hur det går på andra tävlingarna innan.
Jag har ju som mål att starta LA innan sommaren. Så hoppas att det är regional LB-LA som gäller efter den 1 maj ;) Men här är några lokala och regionala om jag inte känner mig redo för LA efter.
Sunby den 25 april komemr jag säkert att åka på.



Nu vet ni var ni kanske kan hitta mig framöver ;)

hedsig

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul! Lycka till! :D

2011-04-06 @ 13:43:33
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0