Önske inlägg

Det var någon som ville att jag skulle skriva om lite olika klubbar jag ahr tävlat på och vad jag tycker om dom. Så det ni önskar fixar vi ;)

Mälarhöjdens ridsällskap: Jag gillar det ställe! Dom har väldigt bra pakering tycker jag. Framhoppning/framridningar är helt okej. Jag har varit på sämre framhoppning/framridningar. Tävlingsbanan är stor vilket jag tycker är väldigt bra så man har gott om plats och jag gillar deras hinder för dom ser fina ut ;) Cafeteria är inte den bästa då det inte finns något tak men detn ligger bredvid tävlingsbanan så det är bra. Deras sekritariat är dock sämre men det spelar ju ingen roll. Sen har dom alltid ett litet tält med saker att köpa som alla tävlinagr typ har. Så det stället gillar jag att tävla på :) Men jag har aldrig lyckas bra på någon tävling där...



Sollentuna ridklubb: Har varit där en gång och då gick det dåligt... Kommer inte ihåg så mycket. Men pakeringen var bra där. Framridningen var sådär. Tycker den var lite liten för det var så månag ekipage där inne samtidigt. Framhoppningen var bra bara och ridhuset var väl bra tror jag :) Och hindrena var fina när jag var där.



Sundby ridklubb: Kommer inte ihåg den heller riktigt fast jag var där i höstast men tror det var ganska bra faktsikt. Pakeringen var "uppdelad" så det var som 2 pakerinagr som låg bredvid varandra. Det var inte bra framridning elelr framhoppnings bana men vi var där då det började frysa precis så det var halt och hårt så det gick inge vidare att rida fram. Sen var det bra funktionärer vilket är viktigt tycker jag :) Det var inte så tittga hinder och dom såg nya ut.



Stäket ryttarna: Det var där jag var senast och tävlade. Framhoppningen var dålig, ridhuset var kolsvart typ så man såg inte mycket ochd et gjorde att flera hästar vägrade att hoppa där inne och det gjorde ju Nobel så jag kudne knappt hoppa fram. Annars var det bra :) Ridhsuet man tävlade i bra. Tyckte om att läktaren var högre upp om ni fattar vad jag menar. Inte så tittiga hinder och det gillar jag.



Nu orkar jag inte skriva flera idag. Det får komma någonn anna gång ;)

hedsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0