Nu drar jag iväg... igen

Nu är det packat och klart. På i morgon kl. 8.00 åker vi mot London. Min syster Jenny praktiserar där nu så ska hälsa på henne. Kommer hem igen på torsdag natt så kommer inte blogga förrens fredag OM jag inte kan sno åt mig Jennys dator ;) Fast det kommer jag nog inte lyckas med...

Men lite saker vi tänkte göra: Gå på ett tivoli. Åka till en galoppbana och kolla på löpp. Visste ni att i England är det regler på vad man får ha för kläder på sig på galoppbanan. Men pappa kollade så när vi ska dit är det tillåtet att ha jeans. På Täby Galopp så är det några finklädda men jag brukar gå runt i stallkläder så det är lite annorlunda :)

Men nu måste jag gör det sista innan jag går och lägger mig.
 



namnsk

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas resan blir trevlig! Fin blogg ni har :) Kolla gärna in min blogg som till största del handlar om min nordsvensk och vår trickträning!

2011-04-17 @ 23:28:34
URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0