Nu är det så här med Nobel

Igår när jag kom hem avamnälde jag mig från alla tävlingar såklart och det var inte kul alls. Jag är fortfarande så förbannad på det som hände. Det var klantigt av oss att inte kolla det men ändå 4 år sen och det spelar ingen roll om man missar med en månad att pricka in rätt datum.
Idag var pappa i alla fall på Täby ATG så nu har Nobel fått första sprutan och om 3 veckor ska han dit igen och få nästa. Sen tar det 4 dagar innan han får tävlas. Sen ska jag aldrig göra om det här och nästa gång jag tävlar/köper en häst jag man kolla noggrant så allt stämmer.

På Täby berättade dom om att det var en ponny som dom hade missat med några dagar att ta stelkrampspurtan så dom missade SM och det är ju lite värre än det är för mig kan man ju säga ;)

Har anmält mig till en tävling nu som jag hinner med precis i maj. Det är på en av mina favvor klubbar Mälarhöjdens Ryttarförening. Jag älskar deras tävlingsbana för den är så stor.

Så här ser det ut nu:



Men är glad att jag hinner med en tävling till i Maj och så hinenr jag träna mycket så det blir en tränings period ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa Nobels stamtavla här på bloggen?? Och berätta gärna vad stuteriet som han kommer ifrån heter oxå

2011-04-26 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0