Nu är allt fint i stallet

Idag så åkte jag till stallet med pappa. NVi fixade allt i stallet. Nobel kom glatt fram till mig när jag kom in i hagen  så det kändes som han hade saknat mig ♥ Vi red till slottsparken. Red runt där på ängen och Nobel var jättefin (tack Anna) :) Sen galoperade vi ltie på ängen och då började Nobel och Money tävla... men det gcik att få stopp på dom men det är inte lätt när dom väl börjar springa! Sen red vi hem.
I stallet gjorde jag rent ryktlådan och rensade bort onödiga saker ex. vinterborddarna och sen har jag samlat på hovkratser så kände att det räckte med en i ryktlådan och resten av borstar och skit man inte behöver la jag i en påse. Gjorde rent allt i krubba, vattenskål, borstar och allt extra noggrant.
Sen åkte vi hem och åkte till farmor och farfar.



Hej då / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0