Nöjespark

Idag så gick vi först och köpte ett par skor. Jag köpte ett par vita ballerina.



Sen så åkte jag, Jessica och pappa till nöjes parken Thorpe Park. Det är bästa nöjesparken jag någonsin har varit på. Vi köpte något så vi fick gå om kön så man inte behövde vänta lika länge men på vissa ställen fick man ju ändå vänta länge.
Det var 4 berg och dalbanor. En av dom hade 10 loopar :D



En annan var uppbyggd på Saw filmerna. Så man åkte i en helt svart tunnel och så var det massa Saw saker runt men jag blundade för jag gillade inte det. Plötsligt blev det en brant backe från tunneln och sen var det igång. Men det läskiga var att man inte såg när det blev backar och svängar sen var det loopar såklart.
En annan var att man hängde (som kvasten på Grönan) och så var det loopar och allt.
En av dom bästa var kort och jättekul. I vanliga fall som brukar man ju starta lite långsamt och sen öka men den här sköt iväg som ett skott som ingeting och uppför en jättebrant backe och sen ner och sen tvärstopp. Den åkte vi 2 gånger :)




Bilden från den berg och dalbanan som startade på en gång. Ni ser på bilden "0-80 MPH IN LESS THAN 2.0 SECONDS"

Sen var det massa andra saker.
Nu har vi varit och ätit och ska sova ;)

God natt/ Elin

Kommentarer
Postat av: NellieB

Söta skorna va.

2011-04-20 @ 20:07:45
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: thilda

ofta du våga åka den där sista!? O.o elin, ser du inte hur brant den e ner..?<3

2011-04-21 @ 20:06:27
URL: http://thildaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0